give away is coming – give away is coming

En daar zijn mijn drie pakketjes, ik heb zo’n rotte-moeder-theresa gewoonte om dingen die ik zelf graag zie weg te geven.
Zorg er dan ook voor dat de toekomstige winnaar -Pausgewijs- deze knopen koestert en verwerkt in een liefdevol creatief weet ik veel wat.

En avant met de geit:

Setje 1 de kleurenraket:

Setje 2 de bolletjes

Setje 3 bling bling goud en zilver

Er zit een opdracht aan vast!! gniffel gniffel

Ik wil ook uw mooiste knop zien/oftwel een ingenieus knoppensorteersysteem…op uw blog, laat maar weten wanneer ik het kan komen lezen.

De wedstrijd gaat nu in en loopt tot woensdag 13 januari middernacht!

(dan heb ik hopelijk nieuws dat ik heel veel geld van de verzekering trek, maar dat is een ander verhaal)

28 Reacties op “give away is coming – give away is coming

  1. Oei, ik heb weer te snel gelezen. Geen ingenieus (alhoewel het dat ook niet is) knopengedoe. Maar een ingenieus knopensorteersysteem. Behalve gelijke knoopjes aan een uitgerokken paperclip rijgen, weet ik niks.

  2. Potver, ik word echt blind. Heb ik daar nu twee keer over gelezen.
    Ik ‘zie’ dat we ook onze mooiste knoop mogen tonen om mee te dingen. Voila: http://miss-stik.blogspot.com/2009/12/lets-charleston.html
    Ik ben je precies aan het stalken…

  3. Dag!
    Oeioeiiiii wat zijn die bolletjes/knopjes-knopen leuk!! Die grijze zijn helemáál geweldig!
    En nu nog voldoen aan de opdracht.🙂
    Haha, ik heb een geweldig knopen-sorteer-systeem. Een stuk of 30 extreem leuke in mijn naaidoos in een bakje, en de rest: http://nadine13.web-log.nl/nadine13/2009/06/onthullingen.html
    Zie foto’s in dat bericht.🙂

    En mijn favoriete knoop! Dat is deze:
    http://nadine13.web-log.nl/nadine13/2008/11/knoopsjes—hel.html
    Zie foto in dat bericht – de witte met die vogel.🙂

    Daaag!
    Nadine

  4. Awel foert, ik waag toch mijn kans, die raketknoopjes zijn te mooi om er niet voor te gaan🙂, ze zouden trouwens prachtig staan bij een rood-wit geblokt stofje dat ik eerder deze week kreeg :-)!
    Het is nu nogal laat, maar morgen vind je mijn ‘knopensysteem’ en mijn mooiste knoop online!!

  5. Mijn favoriete knopen zijn al verwerkt in een tasje voor mijn zus, ik heb dus dringend nieuwe favorietjes nodig🙂 http://www.flickr.com/photos/38918604@N06/3576451583/in/photostream/

  6. De raket vonden we zo mooi, dat we vanmiddag meteen aan de slag zijn gegaan en ik nu nog op een ijskoude zolder achter de computer kruip om het resultaat te tonen. Kijk maar:
    http://mijmij.blogspot.com/2010/01/knopen-sorteren.html
    Knopen vind ik vooral mooi als je een plekje hebt gevonden waar ze precies passen. Daarom zijn dit mijn favoriete knopen:
    http://mijmij.blogspot.com/2009/10/winterjas.html

  7. Pingback: Over knopen en tassen « Ik kwam, ik zag en ik schrijf!

  8. O, leuk die raket-knopen! Ik zal vanmiddag mijn knopen-collectie voor je gaan fotograferen🙂

  9. Nou, eigenlijk niet zo heel net.. Ik bewaar ze in glazen potjes!

  10. Voila, ik vond de raketkoopjes meteen héél tof. Dus heb ik meteen mijn knopencollectie op mijn blog gezet.
    http://niekblogt.blogspot.com/2010/01/knoopjes.html

  11. Wat een mooie collectie! Ik doe zeker mee! Ik nam vandaag de foto’s, morgenavond zijn ze te zien op mijn blog. Maar ik kan je nu al verklappen dat ik je niet zal kunnen helpen om een sorteersysteem te vinden, ze zitten zoals de jouwe allemaal dooreen. Mijn moeder had wel een systeem: ze sorteerde ze in doosjes volgens kleur. Da’s misschien een start?

  12. Ik vind die bollekes ook leuk. Net smarties!
    Helaas heb ik geen fantastisch sorteersysteem. Ik heb een bakske lintjes, een bakske knoopjes en een bakske ritsen. Niets aan dus.

  13. Ik heb niet echt een bewaarsysteem, omdat ik meestal mijn knopjes koop op het moment dat ik met een stuk bezig ben. soms lastig, soms gemakkelijk ….
    Maar als ik schattige knopjes ergens tegen kom dan sla ik ze wel in want meestal zijn die niet te vinden als je ze nodig hebt.

  14. Ik vind het setje van de ‘Kleurenraket’ heel leuk! Mijn opbergsysteem en favoriete knoopjes kan je even bekijken op mijn blog.
    Hier is de link ernaar toe!
    http://atelierullizee.web-log.nl/mijn_weblog/2010/01/knoopjescollect.html

  15. Ik ben fan geworden van mijn zelfgemaakte knopen en degene die ik voor mijn zoontjes maakte (met de vikinghelmpjes) zijn momenteel mijn lievelingen: http://madebymamasha.blogspot.com/2010/01/knopen-en-breien.html

    Geen sorteersysteem tot nu toe, maar wel een handleiding van hoe je de knoopkes maakt. Dat telt toch ook mee hé😉
    http://madebymamasha.blogspot.com/2010/01/en-de-knopen-zijn-voor.html

    • @Mamasha: telt zeker mee, breken ze niet snel die fimo knopjes, ik heb al pareltjes gemaakt, maar ik vroeg me af of het stevig genoeg was?
      Ook eens kijken bij de link van Atelier Ullizee, daar staan prachtige vuurtorenknoopjes die wel te maken zijn in fimo.

  16. Ziezo, mijn deelname is te vinden op mijn blog!
    Spannend!

  17. Hoi,

    Met zo’ n mooie knopen wil ik zeker mijn kans ook wagen, Hier is mijn systeem met veel mooie knopen in🙂 http://fromftof.wordpress.com/2009/04/01/knopen-sorteren/
    Wat spannend!

  18. Ik wil ook wel meedingen maar moet eerlijk toegeven dat ik geen knopensorteersysteem heb. Mijn knopjes zitten allemaal in een gewone glazen pot uit grootmoeders tijd (het zijn dan ook vele knopjes die mijn grootmoeder destijds overal afknipte, en er zitten weinig dezelfde tussen). Een favoriete knop heb ik ook niet, omdat ik gewoonweg niks maak met knopjes. Meestal naai ik voor mijn meisjes en er is niks zo handig als een rokje met elastiek, een jurkje met een rits, … (vraag maar na bij papa’s die als mama gaat werken ’s morgens in tijdsnood zitten)

  19. Hierbij mijn “systeem” en mijn favoriete knoopjes:

    http://wolinn.blogspot.com/2010/01/knopen-sorteren-hoezo.html

    Zalige give-away, ik ding graag mee naar de raket!

Geef een reactie

