Me versus de kraag: 1-0

Het kwam er maar niet van, hemdjes maken.

Ik naaide kasten vol rokjes en bedden vol knuffels. Maar t werd wat eentonig.
Maar nu ik deze beauty heb staan, met een ongelooflijke knoopsgaatfunctie én 11 naaldposities én een echte versnellingsknop én een superkrachtige motor én… moest het er nu wel van komen.

Jawel, mijn grote angst, kragen maken, werd overwonnen.
En dit is het resultaat –klopt zichzelf op de schouder

Modelletje komt uit de Ottobre, maar valt naar mijn insziens en waarschijnlijk ook die van grote M een beetje breed uit. Vandaar dus het riempje en de lusjes eraan. Stofje is van Michael Miller.

Zo komen er nog…

3 Reacties op “Me versus de kraag: 1-0

  1. Daar mag je terecht fier op zijn! Hoe lang had jij die machine al? Dat gaat nogal eens vooruit ! De modelletjes van Ottobre vallen idd meestal nogal ruim en breed.

  2. Heel mooi geworden bloesje.Maar ik denk dat de fabrikant niet Michael Miller is maar Free Spirit en de designer is Heather Bailey. Het is uit de collectie Nicey Jane.

Geef een reactie

