Les flamandes

Ik ging naar een conert, chez les flamandes.

Op de plaats waar ik uren gedanst hebt op liedjes die toen en nu in eindejaarslijstjes terug  kwamen.
Op de plaats waar we als 16-jarigen uren biljart spelen -ik kwam amper boven de tafel uit-
Op de plaats waar er gekust werd achter struiken en schommels.
Op de plaats waar ik een vriend leerde kennen die veel te jong stierf.
Op de plaats waar ik zelf toneel speelde.

Ging ik kijken naar deze man.

Filip Jordens als Brel

10 jaar geleden hebben we hem kunnen strikken op mijn schoonvaders 65ste verjaardagfeestje.
Nu gaat hij ook naar Parijs.

En het blijft genieten, de tournée van 2010 is sinds gisteren gestart en ik ga zeker nog eens kijken.Geniet u mee.

Concertdata op http://www.filipjordens.com of via Facebook…

En zo keerde ik gisteren moe (kriekskesmoe) en ontspannen terug chez les wallons en dank les flamandes voor een fijne moeder-en dochtersavond.

Geef een reactie

