Nog een paar dagen – haast u!!

vooraleer de Kiwi winkel in Knokke zijn deuren sluit.

Want dat was ik totaal vergeten…de prachtige schattige helemaal erover bikinitjes van kiwi kosten normaal schandalig veel geld, maar in Knokke gaan ze verbouwen en alles gaat weg aan 10 Euro. Ik ben er geweest na 3 maanden uitverkoop en ik kon nog duizend badpakken en bikini’s meenemen. (Heb ik niet gedaan, ben even zonder job en dus ook zonder geld)

Meer info hier

8 Reacties op “Nog een paar dagen – haast u!!

  1. Wat mooi!! Die wil ik ook.
    Ik wou dat Gent niet zo ver weg van Knokke lag.
    Die zijn nu net wat ik zocht (en de prijs ook).
    Ik heb me voorgenomen deze zomer weer eens in bikini te verschijnen (ver weg van thuis, op vakantie)

    • Gent-Knokke, is dat niet te doen?
      Ik heb het moeilijk met badpakken, ik lijk net 10 jaar dan. Ik heb nu eindelijk na 15 jaar een deftig badpak gevonden. Aan volle prijs had ik nooit gekocht, maar 10 Euro??

  2. Ha ha, ik denk indd dat ik eens met de kinderen naar Knokke ga ‘uitwaaien’. En dan lopen we toevalig lagns die winkel!
    Jammer dat ze zo veel sneeuw voorspellen dit weekend.
    Bedankt voor de tip!

  3. Oeps!, Nu pas je mail gezien!

    Nee, afgelopen weekend ben ik niet gegaan. Te bang voor te veel sneeuw en kou!!
    Ik denk er aan om dit weekend te gaan. (Als ’t nog open is, eerst maar eens bellen)

  4. Ahaaa, goed dat ik da weet, ik ben van Knokke ^^ Jammer dat het zo koud is in de winter om bikini’s te gaan passen. En ook een beetje jammer dat ik vorige jaar een veel te dure (maar o zo mooie) banana moon bikini heb gekregen en dat la mama dus niet zal sponsoren..

Geef een reactie

