De hoekskes eraf.

U valt waarschijnlijk van uw stoel. Een nieuw bericht van Happy En Rose.

Ik ben ondertussen een jaar ouder en ik leef tegewoordig met de hoekskes eraf.
Diegenen die paardrijden weten wat ik bedoel. Als je wat nonchalant bent, dan rij je de hoeken niet uit, maar je bent ook sneller rond.
Diegenen die patatten schillen die kunnen ook weten wat ik bedoel. Als je snel snel patatten moet schillen, dan zijn de schillen dik en de patatten vierkant. Maar je hebt wel snel patatten op tafel.

Zo gaat het hier. We leven, met de hoekskes eraf, maar we krijgen voorlopig alles gecombineerd.
Mijn lief werkt héél hard en zit daarvoor geregeld een keer in het buitenland. Ik probeer de kindjes, het huishouden en mijn opleiding te combineren. (sssjjjjjjt, maar ik had het een tikkeltje onderschat.)

En dan was er gisteren de kerstmarkt op school. Dus hebben we de hoeken er nog meer afgesneden en er nog wat bijgenaaid. Het was een succes, met de opbrengst hebben we extreem geconsumeerd ten voordele van de oudervereniging.

En ziehier, de stuff, zo ziet u dat ik echt nog leef 🙂

Een Reactie op “De hoekskes eraf.

  1. Zo leuk dat je nog leeft en weer van je laat horen :).
    Zelfs als is het met de hoekskes er af…

Plaats een reactie