Het is allemaal de schuld van Eloleo!

Na een jaar wachten op een sakosjen-verkoop van Eloleo, heb ik al mijn moed verzameld.
Ik zal ze wel zelf gaan maken dan.
Wist u al dat ik een hekel heb aan patronen en rekenen? Ik heb 25 keer dezelfde tutorial doorgenomen. 100den links aangeklikt.

Dus deed ik er eentje uit mijn hoofd. Het is een saucisse geworden, maar er was wel iemand gelukkig.

En ik heb de smaak te pakken. Ik ga er NOG maken!!
Maar eerst ga ik 3 dagen naar de boot!

Tot vrijdag

5 Reacties op “Het is allemaal de schuld van Eloleo!

  1. Dat is een schoon saucisse geworden!

  2. Jeetje, ik zag uw titel verschijnen en ik kreeg bijkanst een attack! Allé, er zijn geen slachtoffers gevallen, INTEGENDEEL: dat hebt gij goed gedaan! Ziet ge, ge hebt daar helemaal geen eloleo voor nodig ;-)!

    • Eloleo heeft een klein saddistisch trekje. Ik wil gewoon een sakosj kopen.
      Nu staat ge hier te lachen met het feit dat ik waarschijnlijk nog 25 jeansnaalden ga breken, nog 589 uur ga vloeken over hoe ik die rits er nu moet inzetten en nog een kleine grinnik bij de 49 misbaksels die hier gaan rondslingeren.
      Gewoon ééntje kopen 😉

      • Och, dat antwoord heb ik indertijd niet meer gelezen. Ocharme duts!!!! En die eloleo-shop zit er nog steeds niet aan te komen. Integendeel, die is verder weg dan ooit. En sèg-sèg-sèg, nikske misbaksels hier!!

  3. en ze doet dat gewoon uit haar hoofd. Zo gewoon …
    Lovenswaardig is dat !!!

Plaats een reactie