HO HO HO

Nee, nog geen kerstsfeer. HO HO HO Ik ben overloaded (jaja ik hoor u denken, een huisvrouw die het druk heeft, laat me/u lachen)
Ik ben bezig, cadeautje voor Wolinn, cadeautje voor Vixilady en dan nog mijn familie. Een babypup in huis. Gasten die ook wel gaan willen eten. En een kleine M die vandaag haar laatste dag crèche heeft. Ik vertrek dus binnen een uurtje met een camion zakdoeken richting crèche.
Life is hard.

Ho Ho Ho dus, een beetje geduld. Morgen een corner view van mijn geest. Wees gewaarschuwd. Het is hier druk in de hersenpan. Nu mijn pakjes afmaken, zo kunnen die morgenvroeg op de P.O.S.T.

2 Reacties op “HO HO HO

  1. Ow, na de vakantie dan naar t school? Amai, ik zou ook emo worden hoor!!
    En cadeautjes zijn natuurlijk altijd leuk :-)(maar t was echt altruïstisch bedoelt, mijn stempel) :-)!

Plaats een reactie