Corner View in mijn hoofd: hou je vast!

Tja, waar gaan we beginnen. Misschien met u te waarschuwen dat mijn lens van mijn fototoestel op mysterieuze wijze scheefgetrokken is. Noch kleine, noch grote M, noch kleine 6-jarige indringers hebben er iets mee te maken. Laat uw fototoestel dan ook niet liggen stomme trees

Ok: here we go:

1: winkels die deze muts verkopen moeten gesanctioneerd worden. Schattig, het zal uw kind maar wezen. Ze heeft voor alle duidelijkheid zelf gekozen en ze is koppig als de pest.
2: het is pokkekoud, ik heb me dus aan het haken gezet en de beenverwarmers zijn het schamele resultaat: eerste jeugdtrauma?
3: het was kleine M’s laatste crèchedag: V E R S C H R I K K E L I J K Voor lezeressen die hun eerste kind nog aan de crèche moeten afzetten. De eerste keer is peanuts. De laatste is pas shit droevig.

Onze buurman zorgde voor een beetje troost: hij bracht niet alleen deze reuzegrote chocolade-kerstman, maar ook nog een doosje pralines, een bakje artisanale ijs en bosbessen voor erbij. Gewoon zomaar. Na de pannekoeken, de verse fruitsla en de verse melk van de boerderij eerder deze  week begin ik me af te vragen of ik er echt té mager begin uit te zien.

Na 15 pralines krijg ik steevast buikpijn, vandaag had ik dus meer troost nodig. Ik genoot dan ook van 3 glazen wijn (ok – normaal ben ik een doetje en in de wind van 1 glas)

Cadeautjes-tijd hier in ons huis. Een prachtig pakje  van Vixilady. De stempel is P R A C H T I G! Het zakje schattig en de wensen meer dan welkom…
En er gaat een pakje retour en nog eentje naar Wolinn. Ik heb er wat aan zitten foeteren en weet niet wat ik er nu allemaal heb ingestoken? Fotootje mag altijd naar mijn email-adres gestuurd worden.

En tot slot, mijn lief zijn lens is NIET stuk en bij toeval kwam er hier een potentiële kerstkaart uit de printer gerold. Ik vind hem geweldig, de foto. Grote M vooral de hond.

U dacht, dat is eruit, neen, het is nog steeds een rollercoaster in mijn hoofd met toedoes en planningen voor de komende dagen. Maar ik bespaar u de hel van mijn lijstjes.

Voor de mensen die rustig aan de feesten beginnen, geniet ervan.

Geef een reactie

