Back on track!! Really Happy en Rose!

Ik ben blij, meneer De Clerq blij, onze portefeuille wat minder zoals ook de boekhouder van meneer De Clerq.
Sinds vrijdag staat er hier een prachtig nieuwe Bernina te blinken…en volgende week komt er nog een taske bij, dan arriveert de borduurmodule die erbij hoort.

Ik heb een korte uitleg gehad, maar twee lange avonden is mijn masjien al helemaal mijn masjien. We zijn er dan ook helemaal ingevlogen…

Gisteren hebben we al goed geoefend (moest wel natuurlijk)

*Cadeautjes voor de crèche-kindjes, we spreken nog regelmatig af met de ex-crèche-genootjes van kleine M. Het zijn drinkbus-sakosjkes, meer hierover in een volgende post.

*Twee rokjes…eentje van een licht en oh zo goedkoop couponneke, eentje van een oh zo mooi, maar duur Michael Miller stofke…

Ik zag het pas net wat er op de achtergrond staat…maar daar moeten wij dus niet meer zijn 🙂

8 Reacties op “Back on track!! Really Happy en Rose!

  1. Oh, wat staat er op dat labeltje? Daar heb je nog niet over geblogd? En die borduurmodule, zeg maar of het de moeite is, ik ging me die ook aanschaffen in het najaar, in Mechelen gingen ze daar een workshop rond geven rond oktober.

    • @Vixi, labeltje is idd verhaal apart… Volgende week zou ze geleverd moeten worden, met demonstratie van Bernina aan huis… kwestie dat meneer Declerq niet zo thuis is in computers.
      Ik laat het je weten…moet je maar eens komen testen 🙂
      @Chris: t Is de Bernina Aurora 430 en heb de borduurmodule aangeschaft. Ik naai wel echt elke dag en ik hou dat al een hele tijd vol. Ik heb dus niet lang getwijfeld (de korting zat ook wel mee…)

  2. Hallo,
    Plezant hé, een nieuwe machiene. Welk model van Bernina heeft U aangeschaft. Ik zou ook graag kunnen borduren nu ik een kleinkindje heb.
    Ik vind wel dat de machienes een groot prijskaartje hebben en weet niet zo goed of ik er wel genoeg ga mee werken.
    Groetjes,
    Chris.

  3. oh tof!!! jeeuj bernina iz de beste!

    • @tante: idd, wat een verschil zeg, dat had ik nooit kunnen dromen. Machtig hoe efficiënt dat ding is in vgl met mijn vorige. En veel sterker en stabieler. Pfffoew, ik ben niet meer te stoppen nu 🙂

  4. da’s goed dat je je eigen eens in de watten hebt gelegd, met dat machien van u zal je nog vele jaren naaiplezier hebben. ik heb mezelf een basismodel van bernina aangeschaft de activa 240 wat volstaat aangezien ik maar niet in de startblokken geraak… je creaties zijn echt geweldig als ik begin zal’k nog eens roepen om patroontjes 😉 Nog veel naaiplezier en geniet binnenkort van de schoolbanken!!

Plaats een reactie