Vergeet-me-niet-je

Neen, ik ben niet vergeten dat ik in het verleden geregeld geblogd heb en dat er hier een naaimasjien staat.

Maar voor diegenen die nog niet op de hoogte zijn. Ik ben studentin. Sinds woensdag ga ik fulltime naar school.
Zo echtig echt tussen de 18-jarigen.  En in het frans. En moest u dat ook niet weten, dat is niet mijn moedertaal. Ik spreek eigenlijk nog maar een jaar of 5 geregeld een woordje frans.

Ik heb het dus eventjes druk met me mentaal aan te passen, aan de taal, aan de uren, aan giechelende meisjes, aan het multi-multi-tasken . Maar het komt in orde! En dan zet ik eindelijk nog wat fotootjes online, en wat verhaaltjes.Want hier rolt nog geregeld iets uit mijn Bernina.

En nu ga ik een theetje drinken, want morgen heb ik muziekles, ik schraap alvast mijn keel. Vergeet-u-me-ook-niet-je?

Een Reactie op “Vergeet-me-niet-je

  1. natuurlijk vergeten we je niet !
    ik heb het ook moeilijk om op een regelmatig ritme te bloggen ook al heb ik nog veel te vertellen.

Geef een reactie

