Handen in het haar

Echt balen.
De kinderen zijn naar school-fijn. De rust en regelmaat is teruggekeerd.
Binnen twee weken is het mijn beurt. Tijd om nog allerhande projectjes af te ronden.

Maar dat was buiten mijn naaimachine gerekend.
Een maand of drie geleden heb ik mijn Pfaff (Select 3.0) al eens binnen gedaan in Tienen…Blijkbaar was er een stukje plastic van mijn spoelhuis afgebroken waardoor mijn spoel niet meer op zijn plaats bleef. Geen garantie volgens de man in Tienen (grrrr) t Was omdat ik geen Schmetz naalden gebruikte…

Enfin, na veel gepalaber en mijn document van 5 jaar garantie heb ik de herstelling dan toch “gratis” van meneer Tienen gekregen.

En gisteren, weer van dat, ik hoorde het kraken…en dat op een ultralicht Michael-Miller katoentje.
Dood. Over en out!

Het spoelhuis draait door en ik ook.

Ik ben waarschijnlijk 3 weken out.

Nu vraag ik me af. Ligt het aan de handtassen de Toile Ciree die ik er door jaag?
Heeft er iemand ook zo’n machine? Al problemen mee gehad? Kan het aan de zware stoffen liggen?

2 Reacties op “Handen in het haar

  1. Er komen enkel lelijke woorden in me op die niet voor publicatie vatbaar zijn🙂
    Balen!

Geef een reactie

