Intermezzo

Wat een zaligheid, de kinderen 5 dagen de deur uit, er wordt hier aan hels tempo genaaid, het huis blijft netjes, elke avond vers eten op tafel en er is nog tijd voor een ontspanning.

Vandaag kreeg ik goed nieuws -ik mag officieel mijn studies voor leerkracht starten op 15 september- Dus ik verdiende wel wat ontspanning. Ik vertrok voor een tochtje van een uur of 3 in de velden. Met Fanny, het dikke vlekkenpaard.  Nadien ging ik nog eens naar dit karakterjuffrouwtje

Een hele verstandige, maar ontzettend pittige dame die ik zadelmak aan het maken ben -zo tussendoor- met als kleine uitdaging dat we geen bit gaan gebruiken.

Na een stevige douche zaten we alweer aan de naaimachine…deze keer geen sakosjen, maar cadeautjes voor kleine Otiskes, Bentjes, Emmikes en Stellakes.

Zo hier het couveuse-pakketje. Een zacht dekentje, een mini-mutsje en een kip met navelstrengpootjes…

En dan waren er ook nog slabbetjes en nog een sakosj, maar omdat ik gisteren 5 uur in de buitenlucht vertoefde had ik even geen tijd om foto’s te nemen

Geef een reactie

