De maandag-sakosj

Mijn kinderen zijn op ponykamp.  Na twee maand non-stop mét kids ben ik alleen tijdens de dag. Ik neem die vuile broeken en botjes er graag bij. Ik geniet namelijk héél erg van de rust. En ik kan vanalles maken.

Zo bijvoorbeeld, de maandag-sakosj. Ofwel de sakosj voor luie vrouwen. Gewoon uw arm erin steken en al uw spullen liggen binnen handbereik, geen gegraai naar links of rechts.

2 Reacties op “De maandag-sakosj

  1. Fijn hè, om het huis weer even voor jezelf te hebben? Ik verlang er ook wel naar dat iedereen weer weg is…

Geef een reactie

