Wikkeljurkjes, olé

Ik weet niet waarom, maar ik een wikkeljurkje, daar had ik wat bang van.
Maar nu stond er toch een héél eenvoudig model in de Burda en ik ben er dan maar aan begonnen. Het bleek dan toch een beetje té eenvoudig, heb het dan maar gevoerd en de sluiting wat veranderd. En wat viel dat mee!!

stofje @ 2euro vanop het stoffenspektakel...voering die u niet ziet van de kringloop.

Het viel zo goed dat ik er nog eentje maakte, jammer genoeg had ik geen patroon.  t Duurde dus beetje langer, maar oh wat was ik blij met de ietwat retro-versie.

Stofje van Berger/Brussel, patroon van potlood Bic N°2 H

En of het nog niet genoeg was, moest er snel nog een tas uitgeperst worden, want ik heb een cadeautje nodig vandaag!!

En nu gaan we vandaag vluchten voor de berg was die gisteren niet gedaan is.
Toedeloe!

3 Reacties op “Wikkeljurkjes, olé

  1. Oh, ik ‘hartje’ die retroversie. Schattig model ook!

  2. heel leuk geworden! In de burda van augustus? Zal eens moeten zoeken in de bib…

Geef een reactie

