Mannen bij de vleet

Zei ik het u al. Mijn koelkast vond het vorige week welletjes geweest.
De motor brandde volledig uit…in mijn keuken, goed en stevig ingebouwd in een kast. Ik kan u verzekeren…ideale relatietherapie/training om dat ding er tijdig uit te krijgen terwijl er twee kinderen  staan te jammeren.

Enfin, geen vuiltje aan de lucht, we bestellen een nieuwe. Bij een lokale handelaar. Ben niet zo’n krefel/Vdb-fan. En gisterenochtend werd huismoeders’ droom geleverd. De technieker deed dat helemaal volgens  het boekje en testte het stopcontact…

Haha: maar madammeke, die werkt niet op 190 Volt! Na een kleine check bleek dat er op 1 circuit 190 volt stond en op een ander 290 volt. Gevaarlijk dus.

En toen liep mijn huis vol, vol, vol mannen. Allemaal met meterkes en schoon leren sjakosjkes en met een echte vrachtwagen met een lift. En ze wilden allemaal wel een koffie.

En ik wachtte maar op die éne! Die met zijn rode racer, die dat altijd lacht. En af en toe brengt hij cadeautjes/ Wat was ik gisteren blij om hem te zien.

2 Reacties op “Mannen bij de vleet

  1. oooh, een huis vol mannen🙂
    Mannen met sjakossjen dan nog wel.
    Welwel… het levert toch wel een nieuw frigo én een blogmateriaal op🙂

    Heb dat ook al eens voorgehad, met mijn wasmachine.
    Hier kregen we een vergoeding…. van de distributiemaatschappij…. twas een foutje.

    al een geluk dat dat hele verhaal nog goed is afgelopen…

Geef een reactie

