Nice!

T Begon verschrikkelijk te regenen, ik stond bijna een uur aan te schuiven, vergat mijn verlengkabel…Missie “t Leuvens Stiksel”.

Maar het was supergezellig, gek wel. Maar gezellig.
Ik ging foto’s nemen, maar dat is er maar 1 geworden, klein beeldje van een brainstormsessie.


Mijn excuses. Volgende maand doe ik dat deftig!

Mijn tweede voornemen, iets afmaken, dat is wel gelukt. Ik maakte dus een hoedje. En de kleine M was er wonderwel gelukkig mee. t Viel me zo goed mee, dat ik er meteen een serietje maakte. De een viel al wat meer in de smaak dan de andere. t Model had dan ook wat capriskes.

helemaal afgemaakt tijdens t stiksel

"Niet mooi" zei ze!

Als het dan echt moet, pfff

En ééntje met een kleurtje

Ik denk dat er nog gaan komen…

3 Reacties op “Nice!

  1. Oooh, ik ben instant verliefd op het hoedje. Vooral in dat eerste geweldige stofje. Welk patroontje gebruikte je?

Geef een reactie

