Wat kan er allemaal in mijn sakosj?

Ik heb de smaak te pakken. Al slapend had ik een model in mijn hoofd en eergisteren is ze onder mijn naaimachien geritst.

En toen was mijn garen op.  Ik ging op weg naar de Veritas, in Tienen.
En héél per toeval strompelde ik het Kanthuis binnen.  En ik had er gerust een week kunnen logeren.
Het ieniemienie winkeltje bestaat sinds 1932 en je vind er nog een paar echte schatten. Achteraan is er een knopen-paradijs. Miljoenen!
Je kan er ook nog echte oude goede ritsen kopen.

En het goede nieuws is…ze ruimen stilaan oude stock op. Allen daarheen dus.
(je vind de winkel in de Grote Bergstraat in Tienen, ik vind ze zelfs niet in de gele gids…)
Ik heb alvast een voorraadje in huis.

En het pastte allemaal in mijn nieuwe sakosj!

5 Reacties op “Wat kan er allemaal in mijn sakosj?

  1. Ga er zeker ook eens naartoe!
    Heb je er toevallig openingsuren van?

  2. Dat stofke zou ik niet direct kiezen maar in combinatie met dit model vind ik het heel geslaagd.

Geef een reactie

