Een meloen en 2x 2.5 kg

Ik heb een hoofd als een meloen. En we zijn nog maar 1 juli. Een huis kuisen, valiezen maken, een scoutstent inpakken en twee kinderen -die overigens stikkapot en in de zaag zijn- entertainen is TOOO much.

Arm hoofd, ik brak het bijna vorige week. Ik maakte  een pillow case dress, en nu weet ik het eindelijk weer, hier werd ik finaal overtuigd.
Dit was één van de maaksels.


De kleine M vond het echter niks, grote Vixi daarentegen wel.
Als troost voor het lange wachten op haar pakje, stuur ik het haar op.
Als bedanking mag ze me uiteraard een lekker mojito prepareren bij een toekomstig bezoekje. Dank bij voorbaat!!

Zo, we gaan hier het onmogelijke waarmaken, als ik nog een klein beetje adem heb, maak ik de laatste zakjes…
Want: “Ze zijn er!”
Eergisteren werden de twins geboren, na een marathon-bevalling van bijna 48 uur. Stella en Nelson, pakje van elk 2.5 kg op 36weken. Als die geen supermoeder hebben.

2 Reacties op “Een meloen en 2x 2.5 kg

  1. haha, buiten dat we elkaar kennen zonder we het wisten, hebben we ook nog eens dezelfde vrienden!

Geef een reactie

