Blij kind ~ ondankbaar kind

t Was mijn moeder die me meenam naar de naailes vorig jaar. Zij deed dat al wat langer.
En omdat ik -ook moeder- mijn handen vol heb met kleedjes voor mijn dochters, verwerkte ze mijn favoriet kringloopstofje tot het bestpassende kleed dat ik OOIT in mijn leven droeg.
Het patroon tekende ze zelf en het past iedereen!!

Blij kind dus!

Laten we het nu eens over die van mij hebben. De jongste was iets minder blij. Ik naai me te pletter voor een zomercollectie. En meestal vind ze dat ook wel ok.
Maar deze ochtend kreeg ik wel een heel afkeurende blik. “Niet mooi” zei ze.

Wat doe ik nu met deze hoop??
Iemand very very very jaloers maken??

6 Reacties op “Blij kind ~ ondankbaar kind

  1. LOL!!!Ge zijt een pateeke gij :-)! Stuur ze anders maar op hoor, no problem! We ruilen als ik OOIT mijn pak krijg ;-)!
    Leuk model, dat bovenste!Maar omdat jij zo een elfje bent, zal dat patroon me toch niet passen vrees ik, anders, stuur dat maar ineens mee😉

    • Ik ga ze niet opsturen, k heb nog 1001 projecten… En ik sta niet meer in veldvitesse.
      Eerder in Vixi-modus.
      Volgens mij staat dat model iedereen, gewoon overslag, maar vastgestikt en 1 kant gerimpeld. Dit patroon gaat zowat voor iemand met een kleine 34 tot een bijna 38. Ik vind dat vrij bizaar…
      @Rietje, ga idd naar ander kleeje moeten uitkijken. Want die kleinste verandert NOOIT van idee.
      Draairokjes hebben ze al in 10 exemplaren.
      Eigenlijk hebben ze gewoon te veel…

  2. gewoon draairokjes van maken… wedden dat ze die wel leuk vindt.
    En anders gewoon ander jurkmodelletje?
    En dit in de kast leggen en op onbewaakt moment aandoen, niets zo veranderlijk als de smaak van een dochter…

  3. kleedje met draairokje dan?

  4. Pingback: Swappen is fun! « Ik kwam, ik zag en ik schrijf!

Geef een reactie

