De wilde weldoenster

Ik heb een bloes gered van de kledingcontainer ( wauw,dat wou ik al zo lang)
En dan is het nog niet gedaan. Een zak vol restjes rekstof allerhande (mijn mama had nog wat liggen🙂 krijgt hier een  nieuwe bestemming. De valies! Want om op vakantie te gaan, hebben meisjes véééél nodig.

De realisaties van gisterenavond: die van t weekend liggen al in t wasmasjien.
Hopelijk straks met model (hangt van ochtendhumeur af)

Rechtsboven wàs een bloes die ik echt niet langer dan 5 minuten heb aangedaan… Toen kleine M die richting vuilzak zag verdwijnen riep ze.

“Mooooooooooooooi mam, mij ook robe mauve!”
Ik zag vorige week een post over de Pillow Case Dress. Sla me dood,  maar ben t even kwijt wie het was. Wel deze keer leek me dat een héél goed plan. Waarvoor dank, bij deze! Zoals ze (wie? dat hebt u nog te goed) al zei, er zijn ontzettend veel tutorials, maar ik gebruikte een filmke.

Het kleedje is een hersenspinsel van vorige week en het rokje van vorig jaar.

UPDATE: ochtenhumeur 7/10

Als je verse croissants belooft, dan kan je een kind wel even laten poseren.

Alzo geschiedde:

3 Reacties op “De wilde weldoenster

  1. hihi, je titel zou het volgende stripverhaal van Suske en Wiske kunnen zijn.
    En wauw dat groen kleed staat haar prachtig!

Geef een reactie

