Wat zei ik 200%

Ik vlieg er dus in.
Na veel was en plas verdiende ik een half uurtje naaimasjien vond ik.

En ik haalde zo’n zalige Bert-en Ernie streepjesstof uit de kast. Knip Knip. En daar zijn ze, twee vakantiekleedjes.

Meer van dat vroegen de meisjes. En ik wil graag wat zon, want zo naar school zal niet lukken.

10 Reacties op “Wat zei ik 200%

  1. haha, die stikkers hebben wij ;

    ook aan de muur hangen (allé, al half erafgetrokken door Liv)
    Tof kleedje

    • Ik wou dat ze de stickers eraf haalden, kleine M verkiest het behang en steekt het daarna op de hond ( vernieling situeert zich op ca 1m hoogte)
      4jaar geleden t zelfde meegemaakt, toen was het niet de hond, maar een kabouter. Strange!

  2. heel mooi! Wat een mooie tricot!

  3. Ik vind dat stofke de max, super tof kleedje.

  4. Supertof…de stof en het ontwerp. Het ziet er heel eenvoudig uit.
    Ik ben alleen nog nooit zo’n schonen tricot tegengekomen.

    • Ik vond hem ook geweldig de tricot, jammer genoeg syntetisch, maar hij zit nog wel lekker.
      Komt van een geweldig standje van het stoffenspektakel. Hebben meestal stofjes aan 2 à 3 Euro.
      Veel ontwerp is het niet…1 kleedje=30 minuten. Misschien nog sneller voor een geoefend naaister!

  5. Oh wat een mooie kleedjes, tof model! Zoiets zou ik zelf ook heel graag dragen. Ook geweldig in combinatie met die haarband🙂

Geef een reactie

