Gezocht!

Een boerderij tussen Dijon en Lyon!
Voorwaarden:

– Je moet er kunnen logeren (camping of budgetvriendelijke kamer)
– Er moeten dieren zijn
– Als er nog lekker te eten valt boek ik meteen.

Een tent (nieuw!)

Voorwaarden:

-twee slaapcompartimenten
-hoog genoeg om in recht te staan, toch in een deel
-Compartiment om wat bagage en een tafeltje in kwijt te kunnen
-<550 Euro

Een strijk-en wasexpert

Voorwaarden
-u moet minstens 1 kind FT onder u hoede hebben
-u moet naast het wassen en strijken ook nog leven
-er slingert bij u NOOIT méér dan 1 wasmand vuil en 1 wasmand strijk rond

Een klein beetje analyticus weet nu dat ik redelijk zenuwachtig begin te worden over de nakende vakantie.
Binnen 20 dagen vertrekken we richting het zuiden. We hebben nog geen tent, nog geen tussenstop (ik ben NIET suicidaal en ga dus geen 1000 km in 1 x rijden)
Mijn huis ligt overhoop en ik heb -what’s new- een was-en strijkachterstand van 3 weken.

Ok. Doe er nog maar een psycholoog en yogaleraar bij!
Geen specifieke voorwaarden.

6 Reacties op “Gezocht!

  1. Hopeloos, denk ik🙂
    Dat gaat een supervakantie moeten zijn om jou helemaal weer tot rust te krijgen🙂

    Strijk alleen wat je echt nodig hebt, en probeer kalm te blijven!

  2. Wat de tent betreft, wij hebben vorig jaar deze tent gekocht: http://www.decathlon.be/NL/t6-2-xl-b-117077912/

    Content van!

    Alvast veel plezier op reis!

    • Aha meisjesmama, die wou ik dus! Ideaal. Toch even langs Decathlon dan.
      En Emmaenmona: ik ga er wel komen. Kleedjes genoeg, gaan er zoals gewoonlijk weer ongedragen mee terug komen. Maar ik zou zo graag een Ikea-plaatje achterlaten. Voor 1x in mijn leven😉

  3. Die quechatenten zijn echt ideaal. Wij zijn ook heel blij met die van ons. Veel plezier!

  4. wij hebben 5 jaar geleden een tunneltent in decathlon gekocht voor een 300 euro en ze ‘werkt’ nog steeds. Het is een ruime tent met 2 grote slaapcompartimenten en een hoge leefruimte. Bovendien is ze stormbestendig🙂

  5. zie net dat het dezelfde type tent is van meisjesmama ! echt een aanrader

Geef een reactie

