Doorstart

Moe moe moe, dat ben ik. Maar in mijn hoofd barst ik van energie.
Na een break van een jaar, waar ik enorm heb genoten van de meisjes, ben ik er klaar voor.

Een doorstart om in de politieke sfeer te blijven.

Ik geniet te hard van de meisjes, van een ander/echter leven. Dus ik heb definitief beslist. Ik keer niet terug naar mijn vorige leven. Veel blabla, altijd onderweg, toegeven aan de grillen van grote kleine kinderen.

Ik ga met de echte kinderen werken. Maar ik ben  -ondanks de twee koters in huis- niet officieel gekwalificeerd.
Daar maken we dus werk van.
Als ik de papiermolen rondkrijg ga ik 15 september terug naar school – in t frans nog wel.

En binnen 3 jaar mag u me dan juf Happy En Rose noemen.

11 Reacties op “Doorstart

  1. Wooouw, klinkt super!
    En wordt je dan kleuter-, lagere of middelbare juf?

  2. En français dan nog wel! Amai, wat een uitdaging… maar hoe fantastisch dat je je leven zo’n wending kan geven! Ik weet niet wat voor werk je voordien deed, maar terug gaan studeren en voor een heel andere richting in ’t leven kiezen… chapeau! Ik heb soms goesting om het ook te doen, maar ‘k heb het gevoel dat ik nog niet lang genoeg in mijn huidige job geprobeerd heb… misschien ook eens kindjes maken en zien of dat helpt om knopen door te hakken🙂

    Alvast geweldig veel succes!

  3. Amai, knap dat je het ziet zitten om opnieuw te gaan studeren! Veel succes!!

  4. Super je gaat dat ongelooflijk goed doen!

  5. Plannen doorzetten ! Een goeie keuze.
    Maak je droom waar.
    Veel succes.

  6. Ik doe mee, andere sector, andere richting maar ook bewijzen dat er een briljant student in mij verborgen zit. Heel veel succes!

  7. O, super!
    Veel succes ermee!

Geef een reactie

