Een welgemeende au revoir!

Aftellen, lijstjes doorstrepen, veel te veel koffie en een kleine joggingronde door mijn huis.

Overmorgen ben ik weg. De pakketjes kleren liggen klaar voor de meisjes. Zo moet mijn lief niet zoeken in mijn welgestructureerde garderobes. Ik heb nog wat naaiwerk, dringend dringend. Als ik nog tijd heb deel ik dat graag met u. Maar nu werk ik de valies af, er moet echt niet veel in…
Dit zegt genoeg nee?

bron: weeronline.be

Bij deze zeg ik u gedag, wens u een prettig weekend toe en beloof u plechtig een dikke 25° mee te brengen.

4 Reacties op “Een welgemeende au revoir!

  1. Lissabon… super! en dat weer daar! Veel plezier ginder!

  2. Allé, geniet ervan ginder! Eet maar goe veel pasteis en drink maar goe veel portokes en flaneer maar lekker rond, ik ben (stik)jaloers!

  3. O, dat zal plezant zijn!
    Veel veel veel plezier daar!

Geef een reactie

