Verwaarlozing

Shame on me: mijn kinderen eten vandaag geen paaseieren. De Paasklokken zijn ons vergeten.
Ik heb een goed excuus. Onze buurman is boekhouder van een Corné Royal-winkel. En echt élke maand komt hij hier een volle zak chocola droppen. Ik ben al niet zo’n chocolade-addict en bijgevolg zitten we hier met een zwaar chocolade-overschot. Ik draai hier dure paashazen door warme melk, zo erg is het.
Daarom, geen chocola met pasen.

De meisjes, die vragen er zelfs niet naar.

Vindt u mij nu een slechte moeder?

Dan gaat dit uw mening zeker bevestigen. Gisteren zaten de meisjes in bad. Grote M was zich aan het scheren met een handvat van een emmertje. Ik verdween, wat? max 2 minuten uit de badkamer…en daar zag ik kleine M met haar uitgestreken -ik-heb-iets-heel-erg-gedaan-gezicht met een washandje ervoor. Toen ik dat wegtrok…Bloed, het liep eruit. Yep, er slingerde een échtig scheermesje rond.

Dat van die Paasklokken is peanuts zeker. En morgen krijgen ze een echt eitje, een vers-van-de-kip tikneitje.
En ik zeg ze voor de duizendste keer dat ik van ze hou.

Vrolijk Pasen!!

5 Reacties op “Verwaarlozing

  1. Een ongelukje is rap gebeurd hé zeker met scheermesjes in de buurt. Enne nee hoor ik vind je geen slechte moeder omdat je je kinderen geen chocolade geeft vandaag 🙂

    Alsnog een fijne Pasen!

  2. Oh, bij ons zijn ze ook niet geweest, alhoewel ik de inkopen had gedaan heb ik beslist dat het beter is als de klokken niet komen. Aangezien Liv nogal geobsedeerd is door eten en dan nog liefst zo ongezond mogelijk. De klokken zijn trouwens wel bij de oma geweest.

  3. ‘En ik zeg ze voor de duizendste keer dat ik van ze hou.’ Daar hebben ze veel meer aan dan aan een paasei ;-)!

  4. oh, hier brachten de klokken gewoon echte eitjes… van engelse kipjes (zijn wat kleiner) en zelf gekleurd… mooi hoor en nog gezond genoeg ook hihi

Geef een reactie

