Re-organisatie

Ik moest hier t een en ander herorganiseren. De overlock natuurlijk, die moest een vast plaatsje hebben.
En grote M heeft een sterrekijker die niet in haar kamer past (mijn lief is een gadget-nerd – ook grote gadgets-hij kocht dus een joekel van een sterrekijker voor onze 6 jarige toekomstige sterrekundige)

1+1=2

Grote M haar bureau werd vakkundig gedemonteerd en is nu van mij. Ik heb nu eindelijk mijn eigen plekje.
De sterrekijker monteren, dat is dan weer niet aan mij weggelegd. Daarvoor heb ik veel te veel te doen/

Mijn eerste projectje in mijn eigen naaihoek:

Inderdaad, u herkent de noeks-stof, een knippie-patroon en een oude maar perfect bruikbare verfdeur.

Ziezo, we gaan verder aan de slag,  op de planning deze week:
-2 patronen opsturen -sorry ladies- het komt er echt wel aan.
-gordijnen van een vriendin gaan korter maken
-het maken voor moeders project, want ik heb misschien een grote mond, maar nog niks gemaakt.
-De zomercollectie uitbreiden: kleed nummer 1 is af, patroon van “geen boekske”

Ik kan dus maar best aan de slag gaan. Moest u niets te doen hebben…
Gisteren ging ik met grote M’s klasje naar “La Fondation Folon” in Terhulpen. Prachtig! Ik verklap alvast het einde:

5 Reacties op “Re-organisatie

  1. Haha, mijn lief is ook een gadget-freak en een professionele sterrenkijker staat het allerhoogst op zijn verlanglijstje!
    Ik zou hem er héél graag eentje kopen voor zijn verjaardag, maar als je echt een goeie wil, moet je daar veel geld voor willen uitgeven, heb ik al begrepen… kan je misschien wat info geven over die van grote M? We hadden eigenlijk afgesproken dat we ’t budget voor de verjaardagscadeau’s gingen inperken, maar ik vind het zo verleidelijk, haha🙂

    • Gelukkig, hij is niet alleen dan. t spul staat hier achter mij en t is een Konuspace-6. Heb geen idee wat het gekost heeft, maar ik weet wel dat hij het ding besteld heeft via een site waar ze alleen sterrekijkers verkochten.
      Ik zie niks met dat ding, maar t ziet er wel stoer uit. Nu wachten op een mooie zomer met mooie heldere hemels.
      Als t zo’n sterrenfreak is, dan heb ik misschien een alternatief.
      Wij gaan in de paasvakantie een paar dagen logeren in een park met wat speciale logementen. We gaan zelf in een mongoolse yourt logeren. Maar je kan er ook sterrenhuisjes huren met een grote koepel en een sterrenkijker.
      Feedback na de paasvakantie…
      http://www.domaine-de-dienne.fr/

  2. Wat ’n schattig jurkje! Mooi!

  3. Wauw, bedankt voor de tips!
    Ik ga eens uitkijken voor zo’n Konuspace-6 op eBay ofzo… er moeten toch wat mensen zijn zo’n ding in een bevlieging kopen hè😉 Dat sterrenhuisje klinkt ook wel héél leuk… maar onze vakantie voor dit jaar is al geboekt!

  4. hi, vondt je blog via deze leuke link met patroontjes: http://eloleo.blogspot.com/p/gratis-patronen_07.html
    en heb toen lekker veel doorgeklikt en zit nu bij jou te lezen, leuke blog! En dit appelshirtje is fabuleus!!

    Als je zin hebt kun je momenteel op mijn blog meedoen aan een win-actie / give away en nodig gerust al je volgers ook uit, hoe meer zielen hoe meer vreud. Gewoon volger worden en een berichtje achterlaten:
    http://8r1id-bobbeez.blogspot.com/2010/04/win-actie-of-meteen-2.html

Geef een reactie

