Back on track

T is een beetje een loze week geweest. Onze kwis zijn ongeval heeft me wat overdonderd.

Zaterdag ben ik dan maar alle stress uit mijn lijf gaan roepen. Met schaamrood op de wangen vertel ik u: ik ging naar Florent Pagny. Google het maar eens. Laat het duidelijk zijn, het maakt deel uit van mijn integratietraject.

En gisteren leek het tij te keren. Twee keer fijn nieuws.
MIjn ogen zijn al 3 jaar niet meer achteruitgegaan. Ik blijf op -6 hangen. En ja, dat is voor mij een hele opsteker, want dan kan ik eindelijk dromen van een LASIK-behandeling. Dromen voorlopig, want ik zal nog wat moeten sparen.

Tweede opsteker van de dag/ ik ging onze kwis ophalen bij de beste dierenarts van België.  Hij was er veel beter aan toe dan ik had gehoopt. Vanaf nu ben ik FT hondenmama en haal het arme schaap elke 2u uit zijn bench voor allerhande natjes en droogjes. En dat nog tot in de paasvakantie.

Uiteraard ben ik de give-away niet vergeten; deze dame krijgt volgende week een patroontje toegestuurd. Kan je me even de exacte kledingmaat doorgeven, dan pas ik het eventueel aan.

En omdat EllaMontella haar kleine meid ook wel schattig zou staan met dat kleedje krijgt ze -dankzij mijn goede humeurweek- een mini-versie toegestuurd. Idem voor jou Ella, kan je me de kledingmaat bezorgen?

Het zal allemaal even duren voor het de post opgaat, want mijn hondenmoederplicht roept!

5 Reacties op “Back on track

  1. Hihi, zo leuk🙂
    Het is niet voor mijn eigen kleine meid, want die heb ik namelijk (nog?) niet, maar wel voor het dochtertje van mijn liefste collega! En dat lief klein ukkepukje is eind januari 1 jaar oud geworden en ze lijkt me nogal gemiddeld gebouwd te zijn voor een éénjarige… ben je daar iets mee? Want ik ken haar exacte lengte niet. En ik wil er ook niet naar vragen, want dan verklap ik al dat er een kleedje aankomt, en misschien mislukt het wel keihard en dan heb ik niks, haha🙂 ’t Mag best wel nog wat ruim zitten, zodat het goed is voor de komende zomer hè. En met een truitje onder kan het ook nog voor de herfst of winter uiteraard. Dus doe maar een maatje 86 à 92 ofzo?
    Heel erg bedankt alvast!!

  2. Juij!!!! Winnen is leuk!!!
    Mijn kleine-grote meid kleedt zich al in maatje 116-122.
    Ooooo, ik verlang al om het patroontje te naaien! (maar geen haast, hoor, ik heb nog genoeg op mijn lijstje staan).
    Dankjewel!!

  3. Och, och, och wat ben ik weer alleen aan mezelf aan het denken …
    Goed van je ogen (ik ken het gevoel, al zie ik maar de helft zo slecht als jij)!
    Verzorg dat hondje maar goed (al ben ik niet echt een dierenfan, ik kan me inbeelden dat dat toch iets met je doet).

Geef een reactie

