UPDATE MOEDERS VOOR MOEDERS!

Ik kon het niet laten…en stuurde en mailtje naar libelle!!

Voici le résultat!! Voor Sabine haar schitterend idee:

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Hallo

Het stukje over bloggen voor moeders met een missie komt nog in blocnote
10…..

Hopelijk wordt het een succes!

Groetjes
Natalie

Disclaimer: [ http://www.sanoma-magazines.be/maildisclaimer ]

8 Reacties op “UPDATE MOEDERS VOOR MOEDERS!

  1. Awel, ik had op mijn dagelijkse rit op de belbus een soortgelijk idee en vind het dan ook geweldig om te zien dat jij dat gewoon in daden omzet.
    Ik zag mezelf al een mail sturen naar “de madammen” op radio2, Sisca op studio Brussel of… een reportage in man bijt hond. Beginnend bij een handwerkende moeder… overgaan naar een Sabine die bedolven wordt onder de postpakketjes om te eindigen met het officieel overhandigen.
    Maar ik hou het iets kleinschaliger en ga een oproep doen in de school van mijn mannetjes om met de ouderraad een grootschalige inzamelactie te doen.

  2. super, om de duur wordt Sabine een echte BV

  3. Och zo grappig! Ik vertelde mijn mama over haar idee en ze zei juist hetzelfde, “dat zou in de Libelle moeten”🙂 Dat volg ik zeker op!

  4. Awel, ik had op mijn dagelijkse rit op de belbus een soortgelijk idee en vind het dan ook geweldig om te zien dat jij dat gewoon in daden omzet.
    Ik zag mezelf al een mail sturen naar “de madammen” op radio2, Sisca op studio Brussel of… een reportage in man bijt hond. Beginnend bij een handwerkende moeder… overgaan naar een Sabine die bedolven wordt onder de postpakketjes om te eindigen met het officieel overhandigen.
    Maar ik hou het iets kleinschaliger en ga een oproep doen in de school van mijn mannetjes om met de ouderraad een grootschalige inzamelactie te doen.

    • @Kir: haha, de madammen zijn gemaild, sisca ben ik vergeten, man bijt hond ook. Maar dat is misschien een idee als Sabine met een vrachtwagen vol geschenken bij “Moeders voor moeders” aankomt.
      Maar ik ben blij dat mijn opleiding communicatie toch nog van pas komt.
      Ik vrees echter dat ik Sabine héél wat werk heb bezorgd. Bloos!

  5. Haha, Sabine bedolven onder de cadeautjes… stel je voor hee😉

    Ben heel benieuwd wat dat gaat geven. In ieder geval is het makenvoormoeders-blog intussen wel al heel vaak bekeken, ik denk dat de libelle daar toch wel voor iets tussen zit.

    De vzw MVM heeft ook wel laten weten dat ze het nog steeds een leuk idee vinden, maar dat als hun organisatie in de media komt, dat dan toch liefst ook in samenspraak met hen gebeurt… Dus misschien toch maar goed dat de madammen nog niet van zich hebben laten horen (ook voor mij een chance, want ik wist niet eens wat dat is, haha)
    Allé van hen wel te verstaan he, om misbruiken te voorkomen…

    In ieder geval…. op 6 april ga ik naar Borgerhout, ben eens benieuwd welf formaat camionette is ga moeten huren😉

  6. Haha, Sabine bedolven onder de cadeautjes… stel je voor hee😉

    Ben heel benieuwd wat dat gaat geven. In ieder geval is het makenvoormoeders-blog intussen wel al heel vaak bekeken, ik denk dat de libelle daar toch wel voor iets tussen zit.

    De vzw MVM heeft ook wel laten weten dat ze het nog steeds een leuk idee vinden, maar dat als hun organisatie in de media komt, dat dan toch liefst ook in samenspraak met hen gebeurt… Dus misschien toch maar goed dat de madammen nog niet van zich hebben laten horen (ook voor mij een chance, want ik wist niet eens wat dat is, haha)
    Allé van hen wel te verstaan he, om misbruiken te voorkomen

    In ieder geval…. op 6 april ga ik naar Borgerhout, ben eens benieuwd welf formaat camionette is ga moeten huren😉

Geef een reactie

