Een wouterke en een kaarske voor kwiske

Onze arme kwis, hij is ontsnapt onder de poort. Ik stond net voor het raam. Zag het gezicht van onze buurman vertrekken en onze kwis janken. Voor mijn ogen heb ik hem op straat zien liggen vechten. Gelukkig waren daar lieve buren. Ijzig kalm, in tegenstelling tot mezelf. Ik durfde hem zelfs niet oprapen.

De buurjongen kwam babysitten en de buurvrouw is heel het stadje hier rondgereden, geen enkele dierenarts te vinden. Gelukkig misschien. Want aan wie denken we dan? Aan een echte krak. Wouter de dierenarts. Kent u hem niet? Niet erg. Ik zeg het u. Zowel hij als zijn vader hebben al een paar van mijn trouwe huisgenoten gered. Van auto-ongelukken, van strychnine-vergiftiging en van vieze infecties.

En deze keer lijkt het erop dat hij het weer voor elkaar krijgt. Misschien toch ook een klein kaarsje branden en hopelijk kan kwis dan binnen een paar dagen naar huis.

5 Reacties op “Een wouterke en een kaarske voor kwiske

  1. jaja ik beaam, wouter is de beste😉 ik zal sebiet is naar dat hondeke gaan kijken se!

    • @Tante Hilde, geef hem een dikke knuffel, we missen hem, ik twijfel of ik deze middag langsga, om hem dan terug achter te laten. Ik bel straks even of hij morgen naar huis mag. Ik heb hem een uur in mijn armen gehad voor we in boutersem waren en dat was het langste uur van mijn leven. Ik dacht echt dat hij het niet ging halen. Jouw zus haar kleine witte rottweiler😉 is trouwens bij ons thuis geboren.

  2. witte rottweiler? dat is gewoon een pluizig dink, maar die is inderdaad bij u thuis geboren!! keitof hondeke!

  3. die zal denk ik 10jr zijn ongeveer, van in 2000 geboren zeker? of was het 1999?
    Zeg nog een vraagje, uw man/vriend hoe noemt die?

Geef een reactie

