Quasi give away

UPDATE zie onder

Wat steekt ze uit die Happy En Rose? Goed begonnen zo met bloggen, maar de laatste weken…

Wel, ik vertel het u graag. Ik heb een charity opgezet voor de verarmde medici in ons land. Ik schonk deze -korte- maand februari al een kleine 400 Euro aan de medische sector. Wat een bezigheid.

Ik ging uiteraard ook nog naar de les en zorgde in mijn vrije tijd wat voor mijn kinderen. Schatjes.

Vrijdag ging ik met mijn twee vriendinnen Ellen en Mie eten in spijshuis Dieu in Tienen. De Mie heeft ook een klein duivelke van bijna 3 en ik maakte haar een fris engelachtig zomerkleedje (alsof dat zou helpen!) Maken van A tot Z, want ook het patroon werd zelf getekend.

Ik was zo gelukkig dat het patroon werkte, t zat goed van de eerste keer.

En omdat ik vandaag de lente door mijn hoofd voel waaien, dacht ik zo bij mezelf.

Ik geef gewoon het patroontje weg. Ja, getekend en al, je moet zelfs niet meer knippen.
T Is wel enkele beschikbaar in 3 en 6 jaar. En het is definitely voor meisjes.

Wil u meedingen. Gratis is niks waard.  Zoek een foto van uw favoriete lentebloem, plaats hem op uw blog en laat het me weten.

UPDATE: misschien even een einddatum vermelden: februari is zo kort…ZATERDAG 6 maart…

9 Reacties op “Quasi give away

  1. Dju! Ik ken geen kleine meisjes van 3 en 6 jaar… alleen eentje van 1 jaar en eentje van 1 maand. Ik zal nog twee jaar moeten wachten op de volgende give-away🙂
    ’t Is alleszins een prachtexemplaar!

  2. Vandaag was ik ook in de ‘lente mood’ en staan er nu dus enkele foto’s van lentebloemen op mijn blog!

  3. Wat een leuk initiatief! Ik ga eens een bloemeke zoeken, sie!

  4. Ik zie dat patroontje ook wel zitten, ik zoek mijn lievelingsbloem en plaats ze op de blog!!

  5. Wauw… dat zou super zijn! Ik heb hier al stofkes klaarliggen voor een kleedje voor de jongedame, ik wou het eigenlijk al maken voor haar 1ste verjaardag (ondertussen al een maand geleden!), maar ik was nog steeds op zoek naar het ideale modelleke… bij deze: gevonden!🙂
    Maar voel je niet verplicht hoor, en haast je zeker niet… de zomer is nog ver weg😉
    Ik zal mijn favoriet bloemeke op mijn blog posten, gewoon voor de leut!

  6. Leuk, leuk, mijn bloemeke is gepost!
    (klinkt dat nu nie raar?) Het staat in ieder geval op mijn blog.

Geef een reactie

