Diagnose

Na 14 dagen met een opgezwollen hoofd heb ik een volledige diagnose gekregen. Ik zag een slechte huisarts, een radioloog, een neus-keel-en oorarts en een goeie huisarts.

Mijn ogen waren ontstoken en één kant van mijn gezicht was verdoofd.
Donderdag haalde de NKO-arts al een joekel van een prop uit mijn oor. ||Wattenstaafjes zijn dus echt slecht|| Het was net of mijn hoofd vacuum werd getrokken, toen het spul uit mijn oor was, waaide er een frisse wind door mijn hoofd. Ik dacht dat het dan eindelijk beter zou gaan, tot ik deze ochtend opstond met twee toegeplakte ogen. Hup hup, vierde consult deze week. Heb een dikke bacteriële infectie op mijn beide ogen.
Cortisone en antibiotica zouden me helemaal moeten oplappen.
Het heeft dus allemaal te maken met een rustige, goede diagnose van het probleem.

Dat werd nog eens bevestigd door mijn moeder.

Uitdraai van ons gesprek zonet/

mama: Ik had wat voor deze week, ik ging tanken na de toneelrepititie, t was al laat. Ik stap uit, staat daar een vieze man – ik kreeg de kriebels-

ik: oh nee

mama: inderdaad, zei die dus tegen mij: “Doede gij uw ding, dan doe ik daarna mijn ding!

ik: je had je gsm toch bij, je hebt toch de politie gebeld!!!!!

mama: wacht, toen zei hij “Nu hebde schrik é”

ik: oh nee, toen belde je de politie?

mama: nee, wacht toch, ik hield mijn sleutelbos in mijn hand, zo sterk zag hij er niet uit, ik tankte en toen ik gedaan had zei de man: “Vertrijk? Is dat naar links of naar rechts???”

6 Reacties op “Diagnose

  1. Ik snap de mop niet, maar hé! Vertrijk! Waart ge aan de Dats 24 aan den OKay aan het tanken?🙂

  2. Wat stoer, die moeder van jou!
    Beterschap met je ogen😦

  3. hé maar dan zijn jullie allemaal van bij mij in de buurt😉

  4. misschien kent mijn moeder jouw moeder wel😉

Geef een reactie

