Spring is on his way

Ik heb het deze week al een paar keer gevoeld. Ondanks gure wind en koude regen. De lente waait stilaan over.

Ik ben dan ook zwaar in de lentecollectie gevlogen…
Een aangepast citronille-kleedje en ottobre-broekje met prachtige noeks stof geeft dit resultaat:

nieuwe outfit

Klaar voor de lente!

En een eigen creatie…met stofjes op de kop getikt bij de Max Bloch uitverkoop geeft dit resultaat:

nieuw kleedje

nieuw kleedje

Zo mogen er meer komen, het bleek allemaal heel eenvoudig -met dank aan de naaijuf😉 die het heel goed uitlegt –
En een dikke pluim op mijn eigen hoed, want je moet het maar onthouden zeg ik dan.

Misschien een tutorial en patroon voor het kleedje?? Heb hem in maat 122/5 à 6 jaar. Iemand interesse?

7 Reacties op “Spring is on his way

  1. Mooooi! Leuk hé, het keren van de seizoenen! Kword daar altijd zo blij van🙂
    Ik zou wel dat patroontje willen hebben, maar ga passen. Mijn dochter is nog maar juist negen maanden geweest!

  2. Heel mooi!
    Zelf ben ik geen 5 meer (hoewel, mentaal soms…) en een kleintje van 5 heb ik nog niet rondlopen, maar later vraag ik er nog eens naar!

  3. Echt geslaagd! Laat dat patroon maar komen. Miijn meisjes zouden daar ook mooi mee zijn.

  4. Ik wil het patroontje ook wel graag.

  5. die is heel mooi, dat patroontje wil ik ook wel

  6. Trouwens, ik geloof er niet meer in hoor, in die lente die op komst is🙂

  7. Ja, ikke! Geloof in de lente en interesse in jouw tutorial!

Geef een reactie

