Een vluggertje

Elke chaoot zou naailes moeten volgen. Je leert plannen, 2x nadenken en rustig gestructureerd bezig te zijn.

Uhum, een ramp voor mij, maar na 6 maand les begint het te lukken.
Ik moet zeggen dat ik goed voorbereid was, mijn patronen waren netjes geknipt en ik kon meteen aan de slag.
Een prachtig Noeks-stofje -Bunny Aqua van Tula Pink-  in combinatie met een coupon Nicky velours van bij Pauli.

En op het einde van de les was dit het resultaat:

Kleedje Burda broekje Ottobre in Noeks stof

achter...

Kleedje Burda broekje ottobre in noeks stof

En vooraan...

Morgen wordt het gepast op model.
Ik heb hier nog een paar pareltjes van stofjes liggen, morgen ga ik op zoek naar een paar basics om ermee te combineren.

Nu ga ik uitblazen na een productieve dag!

10 Reacties op “Een vluggertje

  1. Schoon! Waar volg jij naailessen?

  2. Ik ga volgend jaar hopelijk ook lessen volgen, ik kijk er echt naar uit als ik blogs zoals die van jou en mme Zsa Zsa zie🙂 Leuk stofje da roze!

  3. LOL, ik ken het wel, ’t is niet zo ver van hier.🙂

  4. Mooi!
    Ben je tevreden over die lessen in Lovenjoel? En waar gaan die juist door dan? Ik wil in september ook starten en ben nog aan het twijfelen tussen Tienen, Lovenjoel of Leuven…

  5. oh leuk! ik word altijd vrolijk als ik zie wat men van de stofjes maakt en dit is wel erg leuk!

Geef een reactie

