weinig kunst en veel vliegwerk

Jawel, ik deed wel degelijk iets de vorige dagen.

Er werden hier 6 veulens geboren, ik had namelijk indianen op bezoek.

Indiaan met zelfgemaakt paard

Indiaan

Ik ben op zoek naar legkippen, ben er zelf een kwijt, hopelijk komt die goed terecht. Aan de vinder: verzorg ze goed!

kip vilt knop

Gezocht: kip, laatst gezien deze maandag

En dan heb ik heel hard gevloekt op een encolure ronde/

Ik kocht een boek, maar heb beslist dat ik geen citrocopine wordt. Als ik dat wel was geweest had ik de erratum gevonden vooraleer ik alles in elkaar gestikt had. Enfin, mijn model voor een 2-jarige paste voor een 6 jarige en dat klopt volgens mij niet. Ik paste heel de boel aan en toen werd het min of meer iets. Grote M vond het alleszins ok en wil het zelfs aandoen.

Tunique à l'colure ronde

Tunique à l'ecolure de m****

Zo, en nu kruip ik in een warm {water}bed, genietend van het zoemen van t wasmasjien (wat is dat lang geleden) en laat ik mijn ogen toevallen  bij dit boek:

Dooi

2 Reacties op “weinig kunst en veel vliegwerk

  1. De kip is goed toegekomen!
    Samen met superveel eitjes!
    Superbedankt!

Geef een reactie

