Mondial Textile

Kon het niet laten, maar moest echt wel materiaal hebben voor het indianenfeest van grote M.

Morgen viert ze met 6 weken vertraging haar 6de verjaardag.

Dus, moest ik echt wel aan de slag: pluimen enzo, begrijpt u?

Indiaan

buit

Dit konden we dan niet laten liggen. Solden mijn oor. Wel zelf knippen en een -ik-wil-naar-huis-kassa-persoon- waardoor ik volgens mij veels te weinig betaald heb.

87 Euro: een meter of 10 stof, een meter of 800 garen, een meter of 80 lintjes, strijkvelours, 15 vellen vilt en pluimen die de kassa-persoon graag in zijn tuut had gestoken.

De moeite dus.

5 Reacties op “Mondial Textile

  1. dat groen stofke heb ik ook😉

  2. Das wel de moeite ja! Des te beter he:)

  3. he met dat voorlaatste stofje maakt ik slofjes, kijk maar eens bij de give-away op men blog, groetjes, tine

Geef een reactie

