Ga op kffie bij vrndn-snl d wnnr

Weinig tijd!

Maakte snel dit:

eerste schoolpakketje

Leerde iets van alle posts:

een ├ęcht systeem-dank u wel voor de reacties!

En deze dame won:

En deze dame wint - stuur je me je adres

En nu ga ik koffie klasjen!

4 Reacties op “Ga op kffie bij vrndn-snl d wnnr

  1. Jieieieieieieieiehoeoeoeoeoeoeoeoeoeoew!
    Ik ben echt superblij!
    Dankjewel!

    *gaat nu met een big smile studeren*

  2. Ik wilde nog even vragen:
    Is je emailadres zoals het bovenaan rechts op je blog staat?
    Dus zonder y?

    joepiejoepiejoepie

  3. Ik vermoedde het al, maar wilde het toch even checken…
    Ik stuur dadelijk m’n adres door!

Geef een reactie

