tada!

Eindelijk tijd gevonden: maar hier is ie dan, de tutorial!

tutorial rokje

En om de anderen niet teleur te stellen – en ook een beetje voor mezelf!

Diegenen die hier voor zaterdag middernacht een postje laten met min-of pluspunten van de tutorial…dingen mee naar mijn eerste give-away!
Ik deel met veel plezier mijn vintagestofjes…laat dus even weten welke je favoriet is… || OPGEPAST: de testbeeld stof is al weggeschonken ||

Succes!

15 Reacties op “tada!

  1. how zekers! Man man, die is sjiek gemaakt!
    Superduidelijk en heel netjes! Maar las ik daar nu ergens “wees niet lui…”….sja, dat is dus niks voor mij he ๐Ÿ˜‰
    Misschien een kleine opmerking, er staat dat je een opening moet laten voor de rek. Ik begreep dat eerst niet, omdat het over tricotstof gaat dacht ik dat je de ‘rek’ van de stof bedoelde. Maar het gaat dus over de elastiek.

    Mijn favoriete stof is die donkere met rode en oranje bloemen, zo moohooiii!!!!

  2. Wat een mooie werkbeschrijving! Er staat wel een schrijffoutje in: stretchsteek. (oeps, minpunten mocht je toch ook vermelden hรฉ ;-))
    Prachtige stoffen ook, de bloemige zijn mijn favoriet.

    • Ik ben over t algemeen iemand die foutloos schrijft -zei het superliegebeest-
      Ik ga zien dat ik de fut heb om het te verbeteren, eerst 500 andere projectjes afwerken.
      Gelieve dus even over srtehcskeet te lezen…

      • LOL, geen probleem hoor, ik typ er ook regelmatig naast. En ’t is tenslotte een stretchsteek dus een letter meer of minder, dat maakt allemaal niets uit.

  3. Zo, dat is een duidelijke tutorial! Ik ben al in vakantie tot 4/1, dus we weten weer wat te doen :-)!
    Ik vind het duidelijk, en leuk, zo in een ander document!
    Hm, en nu, mijn favo stofje…ik twijfel, maar ik ga voor het rood met witte bloemen (ale, ik denk dat het bloemen zijn?) Ziet er wel leuk uit in ieder geval!

  4. Ik vind het een hele duidelijke tutorial! En ik vind vooral je vormgeving erg leuk, zo een beetje ‘rommelig’ met foto’s en tekst door elkaar en die mooie groene kleur op de achtergrong ๐Ÿ˜€

    En ik had het al gezegd: die stof met de grote oranje en rode bloemen vind ik super!

    ps: even iets anders, maar hoe verander je een pdf-bestand in een internetpagina, dat lukt mij dus niet hรจ…

  5. Leuk! En idd simpel uitgelegd, ik voeg het direct toe aan mijn “to do” lijstje ๐Ÿ™‚ Ik vind de donkere stof met de bloementjes het mooist, zoiets zoek ik al een tijdje, waar heb je dat gevonden? Groetjes!

  6. In welke kringwinkel bedoel ik ;ร 

  7. Oela, kom voor de eerste keer op je blog en er wordt hier met stof gesmeten…

    Buiten het feit dat je hier 2 zinnen met elkaar gemixt hebt : “Met deze benodigdheden past heb je genoeg voor de meest courante maten.” , heb ik niets negatiefs op te merken.
    Ik hou tegenwoordig wel van tutorials, maar als ik 5 zinnen heb gelezen dan denk ik…ach ik kijk wel naar de prentjes en doe het wel op mijn eigen manier (en neem het risico op mislukking er wel bij). En in dit geval : zรฉรฉr mooie prentjes en sjieke lay-out.

    Mijn favoriete stofje: de-rode-witte-rechthoekige-figuurtjes-stof.

    voila sie! En straks eens rondneuzen wat voor moois hier op je blog nog allemaal te zien is.

  8. Waauw, dat rokje staat al meteen tussen mijn favorieten. Net alsof ik een geweldig leuk modeboek opensla: een toffe lay-out, handige foto’s, leuk patroon. Burda en Knipmode kunnen hier een voorbeeld aan nemen.
    Groeten

  9. Duidelijke tutorial! al vond ik eerst “2xtaille” en “2xheupbreedte” een beetje verwarrend. Ik ben misschien niet altijd zo logisch maar dacht even dat je 2x tailleomtrek en 2x heupomtrek bedoelde (maar dat is niet zo, toch?)
    En de lay-out is echt een pluspunt, leest zoals een magazine ๐Ÿ˜€

    En mijn favoriete stofje is dat met de grote oranje bloemen (of anders het rode met de blokjes, of dat met de paarse kleine bloemetjes, of, of, …) super dat je ze met ons wil delen!

  10. ik vind het gewoon helemaal goed gelukt, die tutorial! amai zo schoon kan ik het niet!
    wat een geluk dat ik net op tijd je blog ontdek, kan ik lekker meedoen met die give-away: zoals ik dus al zei: blauw met oranje bloemen is mijn favoriete, maar die rode met zoiets witte en groene en blauwe dinges op ziet er ook wel mooi uit! ik ben dus jaloers!

Geef een reactie

