Call me Castor!

Als het op stofjes en knoopjes en lintjes aankomt, ben ik een echte verzamelaar.
Ik had al een stapel oude burda’s en marion’s op de kop getikt, maar daar hoorde dus nog echte vintage stof bij.

Ik kwam -héél toevallig- voorbij de kringloopwinkel en trok mijn stoute schoenen aan.
Of ze niet toevallig ergens oude gordijnen hadden liggen, ik vond er namelijk al deze:

En de lieve man nam me mee naar de zolder -niets kinky, maak u geen zorgen- en wat vond ik daar???

Een volledig doos vintage stoffen afkomstig van een stoffenwinkel uit de streek van Binche, grote coupons ongebruikte modestoffen uit de jaren stillekes. Zelfs nog mét etiket (836 Bfr inderdaad voor 2 meter) Ik kreeg ze mee aan 50 Eurocent per coupon. (bent u nu jaloers???)

Ik ben dus héél gelukkig en heb al heel wat bestemmingen voor deze zomerse pareltjes.

Maar nu zegt Frank me net dat ik mijn moonboots uit de kast moet halen -ok ik bloos, maar ze zijn echt warm-
Ik ben dan ook geen echte Castor, anders had ik wel genoeg aan mijn pelske.

13 Reacties op “Call me Castor!

  1. yep, zeker en vast jaloers :-)!
    daar gaan leuke dingen uitrollen!

  2. Jaja, zeker jaloers. Dat lichtblauw met witte bloemetjes. Of die rood-witte blokjes, …

  3. Oja, hééél jaloers! Die met die oranje bloemen, zo mooi!

  4. Zot jaloers, eigenlijk🙂
    Maar het is je gegund!

  5. Pingback: tada! « Happyenrose's Blog

  6. Ik ben ook jaloers!!! Ik vind nooit zo’n schatten in de kringloopwinkel!
    Maar afgelopen zaterdag was ik in BXL op het Vossenplein, en daar kocht ik bijna 3m retro bloemenstof voor 2€! Dus voel ik me niet meer zo gefrustreerd😉

    Mijn favoriete stof is die donkere met rode en oranje bloemen, zo moohooiii!!!!

  7. Ik vind die witte met roze bloemetjes en blauwe dingen wel leuk (die daar ergens beneden).
    Hier in de kringloopwinkel gebruiken ze de stoffen als poetsmateriaal denk ik, want ik heb daar nog nooit een stofje gezien.

  8. ooooh ik ben ook jaloers! die donkere met oranje bloemen is ook mijn favoriete!!

  9. Amaai zeg, allemaal zo schoon! Ik spring tegenwoordig elke kringloopwinkel binnen die op mijn weg tegen kom… maar nog nooit zo iets op de kop kunnen tikken.

    • Volhouden Eloleo. Ik doe dit al jaren en ben met veel prullen thuisgekomen. Ik dacht dat vondsten ook niet voor mij weggelegd waren…tja. One lucky day. Ik ga op de lotto beginnen spelen.
      Even de taalgrens over kan ook helpen, in Leuven heb ik nooit vondsten gedaan.

  10. Yep jaloers! Maar ook zo gegund! Heel mooi..

Geef een reactie

