Goed dodo doen lieve Snuffel

We waren zo goed vertrokken deze morgen. En toen kwamen we aan de klas.

Hey grote M, jouw hond ligt dood voor je deur. Grote M keek verschrikt en ik kon niets anders doen dan roepen op dat klein betweterig nest van 6, ze heeft het van haar moeder haar klasgenootje dat ze haar mond moest houden. Ik ben met kleine M naar huis gesneld, hopende dat het niet waar zou zijn.

Mijn lief stond om 9u s ochtends te roken in de tuin. Als je hem zou kennen,dan is dat geen goed teken.

Amper twee jaar geleden vond grote M hem tijdens ons weekendje Ardennen. Een klein bolletje -900 gram witte pluisjes-

Ik word gevolgd door een witte snuffel mam! Na 3 dagen was ook ik in de ban en we namen hem mee.
Sindsdien bleek hij de liefste en zachtste hond te zijn die je maar kon dromen. Hij verwarmde de kindjes s ochtends als ze pas uit bed kwamen. Hij ging mee met Lief wanneer die ging lopen of fietsen. Ook op stap naar oma’s en opa’s vond hij geweldig.

Tot deze morgen, zijn snuffelneusje kapot, zijn witte snor bebloed. We hebben ons beste gedaan en hier ligt hij nu, in mijn keuken mooi ingepakt en bedekt met de laatste roosjes, te wachten op zijn laatste knuffel van zijn grote M.

We zullen je missen!

4 Reacties op “Goed dodo doen lieve Snuffel

  1. Ocharme, ik weet hoe pijn het doet als je een huisdier kwijt raakt…
    Veel sterkte!!

  2. Oh erg, ik heb nooit echt een huisdier gehad dus ik weet niet hoeveel pijn het doet om er een te verliezen. Een hele dikke knuffel aan jullie allemaal!

  3. Pingback: Het lot? Of de Kerstman? « Happyenrose's Blog

Geef een reactie

