Gefeliciteerd mama!

Zes jaar geleden al!

En wat heb ik afgezien?

Op 12 weken zwangerschap viel ik flauw, toevallig boven aan een trap. Dan kreeg ik bekkeninstabiliteit, ik kraakte als een oude trap. Dan koos een psychiatrisch patient juist mij uit om me van de fiets te duwen, jawel met een dikke toeter.
Bevallen op 31weken vonden ze in het ziekenhuis geen goed idee, daarom werd ik aan de baxter gehangen en op 37weken moest het dan ineens snel gaan wegens een zwangerschapsvergiftiging.

Dat was dus buiten mijn kleine grote M gerekend en ze liet me twee dagen afzien, maar wat een resultaat.

Een kleine schattige meid, met zes jaar later de mooiste blauwe ogen. Een aanstekelijke lach én gevoel voor humor. Lange benen en een stem zoals een zeemeermin. Ik ben dus heel trots.

En ik heb al bijna tien jaar hé mam!

Een Reactie op “Gefeliciteerd mama!

  1. Oh wat een herkenbare zwangerschap!
    gefeliciteerd allebei!

Geef een reactie

