Klein projectje

Ik denk dat ik een nieuw projectje heb, nu nog zondag op het stoffenspektakel een rood stofje vinden! Wie doet er mee?
Alle info vind je op http://www.reddress.nl

8 Reacties op “Klein projectje

  1. Hier heb ik ook ooit aan gedacht om mee te doen, waarom het er nooit van gekomen is weet ik niet als ik er nu bij nadenk, waarschijnlijk te veel om handen fzo :), Veel succes ermee!

  2. Dit ga ik ook proberen! Het zal wel een project van lange adem worden, maar goed….

  3. oh geweldig!!! Ik heb alle instructies in ’t Nederlands afgedrukt maar ik snap begot niet hoe je dat patroon op maat moet krijgen?

    Weet jij dat?

  4. Je kan het patroon op je maat bestellen via het emailadres op de site

  5. @Lelie: och gij!?! Dat probeer ik ook! Eerst nog eens meten welke maat ik moet hebben 🙂

Geef een reactie

