kerstmodus – mea culpa beste sint

Ik kan er maar niet inkomen dit jaar, in de Sint-hype. Ik zit denk ik zelfs nog in de ontkenningsfase en eet daarom àlle pepernoten op.

Groot probleem dus, als je als moeder niet in Sint-modus geswitched geraakt.
Ik zit momenteel vast tussen enerzijds naaimodus en kerstmodus…

ik vond namelijk een schitterend model in de laatste burda special en een even schitterend stofje op de markt. Grote M en ikzelf zijn opgetogen over het resultaat en het is een ideale jurk om te zingen!

Kleine M daarentegen is wel klaar voor de Sint en zorgt voor de gepaste sluikreclame, als dat geen tip is…

Maar waar ik vooral last van heb, ik zit al in kerstmodus. Het is de schuld van die verdomde lowlifes die nu al heel hun huis versierd hebben met rendieren, kerstmannen en discokerstversiering. Gisteren kon ik het dan ook niet laten en vond in de kringloopwinkel een echte buit!

Ik was zo gelukkig toen ik dezelfde Jezus en Maria vond waar ik zelf uren mee heb gespeeld. (tegenreactie op jaren zedenleer)

En op de koop toe vond ik zalige retrobollen, engels en kerstster voor nog geen 5 Euro alles tesamen. Ik blijf dus koppig in Kerstmodus staan, sorry Sint!

Een Reactie op “kerstmodus – mea culpa beste sint

  1. Ooh, die kerstballen, die vind ik de max!!Ik had er zelfs nog niet aan gedacht om eens voor kerstversiering te gaan in de kringloop. Weer een projectje voor vrijdag :-)!

Geef een reactie

