Feel good brief!!

Zo leuk; mijn pluim is terecht gekomen en het is blijkbaar ook nog eens een hele lieve en attente meneer, ziehier zijn mail!
Geachte,
Aangaande U positieve reactie aan Omnicol ik wens me bij U  te bedanken.
Ik ben de chauffeur die U per e-mail in het positieve daglicht hebt gesteld.
Dit is voor mij de eerste keer (in 21 jaar op de weg)
dat iemand zoveel moeite heeft opgebracht om een positieve reactie te uiten.
Het geeft mij de goede gedachte dat er nog mensen zoals U in onze samenleving aanwezig zijn.
Ik mag dan wel een hoffelijke chauffeur zijn,
maar mensen die het positieve (zoals U) wensen aan te stippen,
zijn ook zeer zeldzaam vandaag de dag.
Nogmaals een oprechte
“DANK U WEL”

4 Reacties op “Feel good brief!!

  1. Amai, over feel good gesproken, k word er bijna emo van, zoveel goedheid overal!!
    TOF! ECHT! Ik ga me ook wat meer inspannen om complimentjes te geven!

  2. Misschien een Geef-eens-een-compliment-aan-een-vreemde-maandag?

  3. Da’s geweldig!

Geef een reactie

