3-in-1 bericht

Ok, wegens even offline geweest…een 3-in-1 bericht!

Jawel, ik kreeg een award:

 

Ik kreeg hem van Vixi

Ik ben een volgzaam iemand en ga dus de regels volgen:

 

De 7 weetjes:

1 Vers van de pers: mijn suiker staat te hoog, dat heb ik zonet gehoord. Ik heb maatje 34 dus niet obees. Type I suikerziekte zit in de familie en ik heb alle symptomen. t Ziet er niet lekker uit. Bij deze  hebt u dus een primeur.

2 Ik ben verschrikkelijk verstrooid: ik leg soms al eens sleutels of een zonnebril in de koelkast. Zonet merkte ik dat ik al 4 wasmachines heb gedraaid met Mr Proper allesreiniger. En bij mijn weten valt nu net kleding niet onder die alles.

3 Ik ben bijziend, -5.75 voor de kenners, voor diegene met goede ogen, ik zie zo slecht “van ver”, dat ik 10 cm ook al te ver is. Ik gebruik dat ook wel eens als excuus, bijvoorbeeld als ik Mr Proper gebruik om kleding te wassen.

4 Ik heb als kind hondenbrokken gegeten, onthoud goed: ik was twee en mijn moeder kon me niet tegenhouden omdat mijn trouwe hond dat niet toeliet.

5 Ik heb als 14jarige in mijn broek geplast. Ik was met een pony van de manege op avontuur.  Was overal geweest waar ik niet mocht zijn. Was tot aan de pony zijn oren in de slijk gezakt en toen hij ook nog eens op hol sloeg kon ik het niet meer houden van het lachen en de rest ook niet… Bloos bloos

6 Ik ben mini, echt mini, ik zeg altijd dat ik een meter zestig ben, omdat dat voor mijn moraal beter is. Maar eigenlijk ben ik maar een meter 59.

7  mijn excuses voor de maker, maar ik vind het prentje van de award echt niet mooi…maar ben geen durver, dus ik duid hieronder 7 mensen aan waar ik regelmatig ga ik snuisteren, lezen, ideetjes opdoen. Wie durft heel stiekem het prentje veranderen???

Handgemaakt
Prutsen
NOeks (succes met de nieuwe site!!)
Eloleo
Sarah zegt halloooo
Vlijtig
Suzette

Zo, dat was dat:

Wat deed ik zoal de laatste dagen? Cadeautjes maken:

en proberen mijn laatste rokje te fotograferen:

 

 

 

 

 

 

En dan ga ik nu eindelijk aan de slag en probeer ik eens de hoe-maak-ik-een-tunnelrokje-beschrijving. Komt er hopelijk snel aan!

5 Reacties op “3-in-1 bericht

  1. Haha, gefeliciteerd met je mooie Award 🙂
    Ik vind hem ook lelijk, dus heb ik het onderaan het bericht geplaatst.
    Leuke knuffels en rokje…mooie herfststof!

  2. Dankjewel voor de award! Ik denk wel niet dat ik aan een nieuwe lay-out begin. Tekenen enzo, das echt m’n ding niet 😉

  3. Heel mooi stofje voor het rokje!

  4. Ik lig hier strijk met je ponyverhaal 🙂

Geef een reactie

