Een dikke welgemeende pluim

Aan de chauffeur van de vrachtwagen OMNICOL met nummerplaat QHN…
Zo’n hoffelijkheid, de vriendelijke man heeft een 300 meter achter grote M en mezelf aangetuft. (bergop fietsen vind grote M maar niks)
De meeste chauffeurs in onze hometown zijn NIET opgevoed en razen je als een gek voorbij, waarbij ze meestal ook nog eens een tegenligger de kant inblazen.

Deze ochtend was ik dus zo gecharmeerd dat ik in mijn enthousiasme gewoon een mail heb gestuurd naar het bedrijf in kwestie.

Nu hopen dat de pluim ook nog op de juiste hoed komt.

3 Reacties op “Een dikke welgemeende pluim

  1. Awel, dat vind ik chic, zowel van de chauffeur als van jou! Niet veel mensen geven nog eens positieve commentaar op elkaar, tof!

  2. Ferm! Effenaf! Zie, dat werkt tegen de verzuring!
    Ik bedank hoffelijke chauffeurs ook altijd, met een vriendelijke lach en opgestoken hand. Meestal zijn het automobilisten, vrachtwagens kom ik gelukkig niet te vaak tegen!

Geef een reactie

