pyama DIY

En dit maak ik in maatje:
92
122
152
en begin stiekem te denken dat ik er ook een grotere versie ga van maken want het is een zalig modelletje.
Een aanrader: meer hier

nicht owls

night owls van ottobre

2 Reacties op “pyama DIY

  1. Prachtig hé, die ottobremodellen? Ik heb het tijdschrift net ontdekt en ik ben weg van alles wat erin staat. Jammer wel dat ik de stoffen hier niet onmiddellijk kan terugvinden want ook daar ben ik weg van. 🙂 Leuke blog, ik kom nog terug!

  2. thx An, idd leuke stoffen, maar ben ze ook nog niet tegengekomen. Ben nu de night owl in bruin en oranje nicky velours aan het maken, ik ging nochtans stoppen met die smerige stof. Ik ga er NU aan beginnen.

Geef een reactie

