even tussendoor

Eentje bij voor op de toedoe-lijst:

yoyoenzo

yoyo-en-zo

Wegens acute slapeloosheid: een kleine link.

Altijd wel handig om een eenvoudig meisjesrokje op te fleuren. Ik heb trouwens sinds kort in mijn bezit: een malletje op knoopjes te overtrekken (cover button). Ik heb ze van het stoffenspektakel, maar doe geen moeite:  je vindt ze ook hier en hier

 

 

 

 

 

yoyo

Zelf geprobeerd

2 Reacties op “even tussendoor

  1. Dat is een leuk idee voor een broche! Ik ga er zeker ook eentje maken! Voor op het nieuwe jurkje ook nog te maken voor dochterlief.
    Ik las je berichtje, ik hoop hem de komende week te ontvangen! Ik zal het gelijk op mijn blog zetten…

    • Hey Anouk,
      bedankt alvast, is het een stug katoen met die vespa’s? ik zou namelijk een jumpsuit voor een jongetje moeten maken en de werkbeschrijving vermeld duidelijk een sweaterstof.
      Een broche lijkt me idd leuk, en haarrekjes en speldjes…enfin, ideeën genoeg. Ik kijk al uit naar de stof!

Geef een reactie

