en vandaag is voor mij!

Klop klop klop! Op mijn eigen schouder.

Het moet gezegd, ik ben bezig geweest deze week. Het was vakantie en dat betekent:
-decibels (als de kinderen er zijn staat het volume van de tv op 12, s avonds voldoet 8 )
-fitness (trap op en af achter een veel te handige peuter)
-eten op tafel toveren op elk moment van de dag (wat kan dat eten zo’n kind)

Ik overleefde zelfs een dagje Walibi in de gietende regen (stilstaan bovenaan in het reuzenrad met natte kleren was wel too much)

Uit frustratie heb ik dan maar de tafel ingepalmd -heb nog steeds geen naaihoekje- en met resultaat:

de kip pyama

de kip pyama

otto-en-finn-robot

cadeautje voor jarige otto en finn

lelijke-restjes-pyama

lelijke restjes pyama, maar wel héél warm

dilemma

van mij zei ze en mijn moederhart brak

En nu besluit ik dus dat het genoeg is geweest. Vandaag is voor mij. Ik doe niets voor de kids, niets voor het lief en ik denk aan mezelf.

Ik had graag nog mijn eigen outfit voor vanavond gemaakt, want…

Ik ga uit. Maandag wordt ik dertig (jaaaaaaaaawel) en ik ga vanavond eten -girls only- in dit restaurant .
Omdat je maar 1x dertig wordt, dacht ik, dan plannen we ook maar een dansje in nadien. En aangezien we ver van leuven wonen, ga ik lekker uitslapen in mijn zusjes huis (die zit met haar kont in de Ghanese zon)

Plan vandaag dus:
-wenkbrauwen epileren – halloween is immers voorbij-
-een lang ontspannend bad met veel olie en vooral haarconditioner -wegens geen tijd voor de kapper-
-nieuwe lenzen halen of ik vind de weg vanavond niet -wegens -5.75 –
-middagdutje -ik word dertig en haal nog zelden 2u s nachts-
-stoofpotje deze middag -ik word dertig en sta op mijn kop na twee wijntjes, ik heb dus wat calorietjes nodig-

Zo, here we go!

7 Reacties op “en vandaag is voor mij!

  1. Wauw, wat ben jij knap met stof en naaimachine zeg… Wat een mooie jurkjes en rokjes. Ach, kon ik dat ook maar (OK, jaloers dus😉

  2. Hoi,
    via via op je blog gestoten… leuke dingen.
    Jij prult en frult ook graag, dat is duidelijk.
    Ik heb sedert deze week ook een stikmachine (geleend hoor) en ben ‘zakjes met een trekkoordje’ aan het maken . Gemakkelijk beginnen hé. Hihi. Die popjes zien er ook leuk uit. Is dat naar voorbeeld op op het gevoel?
    zelf heb ik deze week geleerd op zelf stempels te maken.
    Redelijk verslavend!!
    jippiejee

    creatieve groetjes
    anne

    • Hey MIekK’s bedankt voor je bericht, heb een fijne avond gehad en vooral een fijne dag erna met de familie.
      @Anne: fijn dat je aan de slag gaat. De popjes is op het gevoel. En die stempels maken, dat staat hier ook nog op het toedoe-lijstje. Ik denk met veel tijd terug toen ik in de kelders van onze nonnenschool lino sneed – ik vond dat zalig!

  3. Leuke knuffels! Was het gezellig gister? Alvast een fijne verjaardag voor morgen!

  4. Hey, tof, die robotpop!!
    En, hoe is dat resto in Leuven, een aanrader? Ik ken het nog niet (en elke dag in Leuven dus he), altijd leuk om nieuwe adresjes te leren kennen!

Geef een reactie

