handig: eindelijk een echte blinde rits

3 Reacties op “handig: eindelijk een echte blinde rits

  1. kijk dit is nu nog eens een leerzaam filmpje!!! Nu ga ik dat niet meer klungeligfout doen!!! Dankjewel!

    Leuke blog tot nu toe, ben benieuwd wat je verder gaat doen!

    • Allereerst dank je wel voor het compliment én de eerste comment! Ik heb zo lang getwijfeld om te schrijven, maar ik word er dertig héél gauw.
      Je moet een keer in het diepe springen hé.

      En die filmpjes, zalig hé.
      Ik ben zo ongeduldig bij het naaien en dan laat de kwaliteit dikwijls te wensen over. Dit werkt echter motiverend. Ik heb het meteen getest, maar was wel weer te lui om een ritsvoetje op te zetten. DAt is dus wel een must 😉

      Hopelijk tot gauw, ik blijf alvast bij jou lezen…

  2. ok, voortaan hoef ik geen ritsen meer te vrezen! Hoe duidelijk kan je iets uitleggen? Zo duidelijk!

Geef een reactie

